Siin on Astra läbisõit:


Graafikul on 2004 talvel lauge joon. Sel ajal seisis auto garaazis. Nimelt 2003 sai auto ostetud, et Saksamaal jänni ei jääks, aga tagasi tulles ja sügise saabudes sai uuesti vana auto sõiduks võetud. Saksamaal olles oli vana auto sugulasele kasutada antud. Eks ta tagantjärgi imelik käitumine ole. Ei mäletagi miks nii sai otsustatud. Ju oli vana auto nii armsaks saanud :). Suvel sai Opel uuesti kasutusele võetud, nüüd juba paralleelselt vana autoga. Selgus, et auto kulub ka seistes. Nimelt oli garaazis seismisega vasak esimene pidur kinni roostetanud. Tuli küll lahti, aga jättis jälje kettale peale. Pidurdades andis tunda. Ülevaatusel 2006 uurisin kas piduritega selle pärast probleeme ei ole, kuid öeldi, et kõik on korras. Sõita sai ka kenasti, ainult iga kord pidurdades tuletas ennast meelde pedaali jõnksumisega. Igatahes piduriklotsid kulusid vasakul pool tunduvalt kiiremini kui paremal ja sel kevadel vahetasin seetõttu klotsid ja ketta ära. Ostsin kohe ka parema piduri klotsid ja ketta ära, aga ei raatsinud vahetada. Originaalklotsid olid nii vähe kulunud, et ei näinud mõtet. Sügisel ülevaatusel ei jäänud see märkamata, kuid öeldi, et pidurdus on piiri peal, esimeste rataste pidurdusjõu erinevus on märgatav. Kahjuks paberit eraldi rataste pidurdusparameetrite kohta minu küsimise peale ei antud, kontrollkaardil ainult üldeffektiivsus. Olen püüdnud ka ise roolist mitte kinni hoides pidurdada ja nii küll aru ei saa, et üks ratas rohkem pidurdaks kui teine.

Tagasi esilehele